Friday, June 10, 2011

دايي: همه جور خط و خطوط داده بودند تا من موفق نشوم

ما را تنها گذاشته بودند اما اكنون با رفقايشان اين‌جا هستند
دايي: همه جور خط و خطوط داده بودند تا من موفق نشوم
: سرمربي پرسپوليس گفت: خيلي‌ها همه جور خط و خطوط داده بودند تا موفق نشوم.
، پس از اهداي كاپ قهرماني به بازيكنان پرسپوليس علي دايي در جمع خبرنگاران قرار گرفت و به آنها گفت: شما به من بگوييد در اين فضاكجا بايد صحبت كنم. 

وي سپس با انتقاد از نحوه برگزاري جشن قهرماني عنوان كرد: به نظر من چنين مراسمي نباشد، خيلي بهتر است. اصلا نمي‌فهمم اين چه مدل برگزاري است. در همه جاي دنيا قبل از فصل يك ورزشگاه را به عنوان برگزار كننده مسابقه فينال جام حذفي انتخاب مي‌كنند و اصلا و ابدا هم براي فينال دو بازي نمي‌گذارند. نه اينكه مثل ما سه شنبه بازي كنيم و جمعه هم يك بازي ديگر داشته باشيم. ما فقط ماست مالي كرديم تا اين مسابقه انجام شود. شما نگاه كنيد ما چطور مسابقات برگزار مي‌كنيم و كشورهاي خارجي فينال را چگونه برگزار مي‌كنند. دايي در ادامه صحبت‌هاي خود در خصوص تشويق هواداران گفت: من مديون اين هواداران هستم. خدا را شكر مي‌كنم در آخر فصل شرمنده آنها نشدم. خيلي مسائل بود كه خيلي‌ها دوست داشتند دايي را خراب كنند اما من شرمنده مردم نشدم و اميدوارم سال ديگر اين تيم با قدرت در آسيا حضور پيدا كند. قرارداد من تمام شده و اگر قرار باشد از اين تيم جدا شوم با وجدان راحت خواهد بود. سرمربي پرسپوليس درباره اينكه حبيب كاشاني بعد از جشن قهرماني از پرسپوليس كناره گيري كرده، گفت: هر كسي مي‌تواند براي خود تصميم بگيرد. من وظيفه‌ام بود كه تا پايان قراردادم در كنار تيم باشم و خدا را شكر مي‌كنم كه يك قهرماني آورديم. خيلي‌ها خط و خطوط داده بودند تا موفق نشويم. آقايان از قول من گفته بودند كه من قول قهرماني دادم اما بنده هيچ‌گاه چنين قولي نداده بودم و فقط گفته بودم سعي و تلاش خود را مي‌كنيم تا قهرمان شويم. خيلي مسائل است كه من نمي‌خواهم آنها را مطرح كنم. دايي تصريح كرد: خيلي‌ افراد هستند كه ما را تنها گذاشته بودند ولي اكنون همان‌ها با رفيق‌هايشان اين‌جا هستند. از وقتي تنها شديم خدا به ما كمك كرد. در اين مدت پشت سر هم بازي كرديم. در هواي بد اهواز به پيروزي رسيديم، 120 دقيقه با سپاهان مبارزه كرديم و ديشب تا ساعت 2:30 صبح اجازه ندادند استراحت كنيم اما باز نيمه دوم بهتر بوديم و اين قهرماني حق ما بود. /

No comments:

Post a Comment