Tuesday, July 26, 2011

بزرگترین آرزویم پوشیدن دوباره پیراهن استقلال است/ از دسته اول پیشنهاد دارم

پرویز برومند:
بزرگترین آرزویم پوشیدن دوباره پیراهن استقلال است/ از دسته اول پیشنهاد دارم
دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال که تمریناتش را در کنار آبی پوشان پیگیری می‌کند گفت: بزرگترین آرزویم این است که دوباره پیراهن استقلال را برتن کنم.

، پرویز برومند که چند سال پیش دروازه بان اول تیم فوتبال استقلال بود و در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2002 نیز یکی از سنگربانان تیم ملی بود پس از سه سال دوری از میادین فوتبال دوباره در تمرینات آبی پوشان شرکت می کند و قصد دارد مجددا به درون چارچوب برگردد.
برومند با تایید این مطلب گفت: از اردیبهشت ماه تمریناتم را به طور جدی شروع کرده ام و باانگیزه زیادی هم دنبال رسیدن به شرایط ایده‌ال هستم. الان حدود 70 درصد آماده ام و تمام تلاشم این است که با حضور درون دروازه به آمادگی مطلوب برسم.
دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه با تشکر از مدیریت و کادر فنی آبی پوشان گفت: روز به روز از نظر شرایط بدنی بهتر می شوم و به دنبال این هستم که با بازی کردن شرایط مطلوبی پیدا کنم. من تشنه بازی هستم و امیدوارم شرایط برای این امر فراهم شود.
وی حضور مجدد در استقلال را جزو بزرگترین آرزوهایش برشمرد و خاطرنشان کرد: من سه سال از فوتبال دور بودم و حالا آماده ام تا عقب ماندگی هایم را جبران کنم. از چند تیم لیگ دسته اولی پیشنهاد دارم اما با صبر و حوصله تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد و خدا را شکر می کنم که هر چه خواسته ام به من داده است.
پرویز برومند در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که باعث شده اند من به فوتبال برگردم تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم با ارائه بازیهای خوب به محبت های همه آنها پاسخ دهم.

No comments:

Post a Comment