Saturday, April 16, 2011

غياثي: پرسپوليس و دايي به خلافكار جايزه ندادند

ندانم‌كاري و شيطنت مكاني بازي را به جنجال كشيد
غياثي: پرسپوليس و دايي به خلافكار جايزه ندادند
 رئيس سابق كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: پرسپوليس و علي دايي كار درستي انجام دادند و به خلافكار جايزه ندادند.
سيد رضا غياثي  در مورد اتفاق‌هاي رخ داده در ديدار جنجالي استيل آذين و پرسپوليس گفت: شيطنت و ندانم‌كاري سوشا مكاني اين ديدار را به جنجال كشيد و باعث شكست تيم خودش هم شد. در صحنه‌اي كه مكاني اظهار مصدوميت كرد به شعاع 10 متري او هيچ بازيكني از تيم حريف يا تيم خودش حضور نداشت كه بگوييم به دروازه‌بان استيل آذين برخورد كرده و او مصدوم شد. 


وي ادامه داد: داور در صحنه‌اي كه مكاني توپ را به بهانه مصدوميت به بيرون زد بايد يك كارت زرد به مكاني مي‌داد و يك خطاي غيرمستقيم نيز به سود پرسپوليس اعلام مي‌كرد زيرا مكاني شبيه‌سازي كرده بود. 



رئيس سابق كميته انضباطي فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: رعايت بازي جوانمردانه در قانون نيامده است بنابراين كار بازيكنان پرسپوليس و علي دايي درست بود و اگر آنها مي‌خواستند توپ را به بازيكن حريف بدهند در واقع به خلافكار جايزه داده بودند. مكاني مي‌توانست با زدن توپ به زمين حريف به راحتي وقت را به پايان ببرد اما او خواست با ابراز 
مصدوميت وقت را به طور تضميني تلف كند ولي كار دست خودش تيمش و كل فوتبال داد و بازي به جنجال كشيده شد. 



غياثي در مورد اعلام انحلال استيل آذين از سوي حسين هدايتي گفت: ايشان بايد به تعهداتش طبق قانون پايبند باشد و حتي اگر نمي‌تواند تيم را اداره كند فدارسيون يك مدير براي تيم معرفي مي‌كند. هزينه‌هاي تيم را تا آخر فصل هدايتي بايد بپردازد تا مسابقات به پايان برسد. 

No comments:

Post a Comment